فدراسيون
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 60224
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:تصاوير, :: 14:59 ::  نويسنده : كيانا       

 

به نقل از فدراسیون:


به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن

 تعطیلات نوروزی با روحیه ای بالا در این تمرین حاضر شدند و برنامه های کادر فنی را

 با جدیت خاصی دنبال می کردند.
بازیکنان پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی به دو دسته تقسیم شدند. در

 نیمه اول تمرین بازیکنان پست های پاسور، سرعتی زن و پشت خط زن وزنه زدند و بازیکنان دو پست لیبرو و دریافت کننده
به کار با توپ پرداختند و در نیمه دوم

تمرین جای خود را عوض کردند.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



آفررررررررررین خوب گوش کنین چی میگه..

آغاز تمرینات تیم ملی والیبال عکس 1



باررررررررریک
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 11



واااااااای شماچقدرررر زحمت میکشی...

آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 21
 
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 9

آخییییییییی آقا پیمااااان
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 14

 

چه توجهههههههی
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 19


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: