ايران
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 60238
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:ابران, :: 14:48 ::  نويسنده : كيانا       

 


حالا بریم سراغ کاله..........

 

 

 

پس قهرمانی در ایران؛ کاله به دنبال قهرمانی در آسیا

تیم والیبال کاله مازندران که به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی باشگاههای مردان آسیا شرکت می کند، از عصر چهارشنبه تمرینات خود را در تهران و در سالن 12 هزار نفری آزادی پیگیری می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، قهرمان لیگ برتر ایران در سال 91 نماینده مازندران است که برای دومین سال پیاپی بعد از قهرمانی در لیگ برتر ایران در مسابقات باشگاههای آُسیا حضور می یابد. این تیم در اولین تجربه آسیایی خود به مقام سوم رسید تا در جمع مدال آوران باشگاههای آسیایی قرار بگیرد.
در این بین این تیم با قدرت نمایی که در رقابت های لیگ برتر و به خصوص بازیهای پلی آف داشت اطمینان خاطر بالایی را نصیب جامعه والیبال کرد تا در چهاردهمین دوره این مسابقات که به میزبانی کشورمان برگزار می شود به سکوی برتر دست یابد. بهروز عطایی سرمربی این تیم که سالها برای رسیدن به قهرمانی، در این تیم مازندرانی تلاش کرده دومین میدان آسیایی را برای قهرمانی کاله مساعد می بیند و به همین دلیل بازیکنانش را برای رسیدن این جایگاه آماده می کند.
بازیکنان این تیم بعد از پایان لیگ، با استراحتی کوتاه از 7 فروردین ماه اردوی آماده سازی خود را برپا کردند تا در غیاب بازیکنان ملی پوش خود تمرینات را برگزار کنند. آنها در اردوی اول خود تمرینات آمادگی جسمانی، تکنیک های فردی، دریافت و سرویس را بیش از سایر تمرینات در دستور کار قرار دادند تا با اضافه شدن ملی پوشان خود در تهران، تمرینات تیمی و تاکتیک های خود را مرور کنند. البته اگرچه نبود بازیکنانی همچون زرینی، قرا، موسوی، محمودی، قائمی و غلامی(یه تیم ملیه انا) در تمرینات کار مربیان این تیم را سخت کرده اما مسئولان این تیم با همکاری با فدراسیون و برای موفقیت تیم ملی هرگونه همکاری را انجام دادند و طبق برنامه قرار است این بازیکنان که در اردوی تیم ملی حضور دارند از روز جمعه 22 فروردین ماه به تیم کاله ملحق شوند و به همراه تیم باشگاهی خود برای رقابتهای باشگاههای آسیا آماده شوند.
اما شهرام محمودی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم کاله در لیگ برتر بود به دلیل مصدومیت کهنه ای که از مسابقات لیگ برتر دارد، در حال مداوا در اردوی تیم ملی می باشد و نمی تواند تیم کاله را در رقابت های باشگاه های آسیا همراهی کند.(چه بد) این بازیکن پشت خط زن که نبودش کادر مربیان کاله را دچار نگرانی کرد باید مدتی را به درمان مصدومیتش بپردازد و به همین دلیل عطایی سرمربی این تیم مهدی بازارگرد از پیکان تهران را جایگزین این بازیکن کرد تا نبود محمودی به تیم مازندرانی ضربه نزند. اما تیم کاله علاوه بر بازارگرد، از دو بازیکن کمکی دیگر هم در این مسابقات بهره می برد؛ محمدی نژاد از تیم پیکان و سجادی از تیم شهرداری تبریز که برای پر کردن خلا این تیم و برای موفقیت در رقابتهای پیش رو به همراه تیم کاله تمرین می کنند.
به این ترتیب عبادی پور، موسوی عراقی، محمدی نژاد، رنجبر، نریمان نژاد، پتکوویچ، زرینی، قائمی، سجادی، جعفری، غلامی، علیزاده، بازارگرد و قرا ، 14 بازیکن تیم کاله در رقابت های باشگاه های مردان آسیا هستند.
در این بین برگزاری این مسابقات با حضور 14 تیم حساسیت خاصی به این مسابقات داده است چراکه پیش از این این رقابت ها با حضور 8 تیم برگزار می شد اما با توجه به میزبانی ایران، 14 تیم در این مسابقات حضور پیدا می کنند(اینم شانس ایرانه!!!!!) همین موضوع کار تیم ها را برای رسیدن به جام قهرمانی سخت تر می کند و به این ترتیب نماینده کشورمان هم در این مسابقات باید برای بالا بردن جام قهرمانی و نگاه داشتن آن در ایران تلاش بسیاری کند. نماینده کشورمان در دور مقدماتی در گروه A با تیم های امارات، چین تایپه و کویت همگروه است و به نظر می رسد این تیم در دور مقدماتی مسابقات کار چندان سختی را در پیش نخواهد داشت.
تیم والیبال کاله از عصر چهارشنبه 21 فروردین ماه در تهران تمرینات خود را آغاز می کند و تا زمان شروع مسابقات باشگاه های آسیا در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به تمرین می پردازد.
رقابتهای قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 1 تا 9 اریبهشت ماه در تهران برگزار می شود. تیم پیکان تهران با کسب 10 عنوان از جمله 7 قهرمانی در این مسابقات پرافتخارترین تیم والیبال آسیا محسوب می شود، ضمن اینکه تیم های صنام و سایپا سایر تیم های ایرانی حاضر در این مسابقات بودند.
گروه بندی تیم ها به قرار زیر است:
گروه A: کویت ، امارات، چین تایپه و ایران (کاله مازندران)
گروه B: عراق، قطر و ازبکستان
گروه C: لبنان، هند و چین
گروه D: عمان، قزاقستان، مالدیو و ژاپن

 


 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: