خبر هایی از لیگ جهانی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 60235
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:ابران, :: 14:32 ::  نويسنده : كيانا       

سلام دوستان.

 

 

سه تغییر در لیگ جهانی


سه تغییر در برنامه و فرمول برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2013 به وجود آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال FIVB؛ تیم ملی پرتغال جایگزین تیم ملی مصر در گروه C لیگ جهانی والیبال شد و در پایان مرحله مقدماتی ( بین قاره ای) لیگ جهانی که قرار بود از هجده تیم شرکت کننده هشت تیم به مرحله نهایی صعود کنند، شش تیم به این مرحله صعود خواهند کرد. به این ترتیب که دو تیم برتر گروه های A و B و تیم برتر گروه C  به همراه آرژانتین میزبان مرحله نهایی، در این مرحله با هم رقابت خواهند کرد.
همچنین بر اساس تصمیم فدراسیون جهانی و موافقت فدراسیون های والیبال ایران و آلمان با توجه به اینکه مرحله نهایی در کشور آرژانتین برگزار می شود، به علت  بعد مسافت ایران و آرژانتین؛ دیدار تیم های ایران و آلمان که قرار بود 21 و 23 تیرماه برگزار شود، 21 و 22 تیرماه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

خب تغییرات تقریبا به ضرر تیم ملی ایرانه چون فقط دو تیم صعود میکنند ولی یادمون باشه ما برا اولین باره میخوایم در این مسابقات شرکت کنیم و فقط برای کسب تجربه و بازی های زیبا در لیگ جهانی حضور خواهیم داشت و خوش حالیم که به جای مصر پرتغال در لیگ جهانی حضور خواهد داشت.

یه خبر دیگه هم در رابطه با لیگ جهانی اینکه

ایران در لیگ جهانی داور هم دارد


فدراسیون جهانی والیبال محمد شاهمیری را  برای قضاوت در لیگ جهانی دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به لیگ جهانی، فدراسیون جهانی والیبال طی نامه ای از محمد شاهمیری تنها داور FIVB  کشورمان به منظور قضاوت در لیگ جهانی 2013 والیبال دعوت کرد.

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/1130187d-d98b-4759-a2ca-1b08d4c7bffa/IMG_737720copy.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: