اولين مرحله ي اردوي تيم ملي
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 60208
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:واليبال, :: 14:5 ::  نويسنده : كيانا       

 

اولین مرحله اردوی تیم ملی به پایان رسید

 

 

 


اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در سال 92 عصر دیروز جمعه 16 فروردین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در اولین مرحله اردوی تیم ملی والیبال که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد بازیکنان تمرینات دفاع و سیستم های جدید دفاعی را به صورت تئوری و عملی، تمرینات وزنه و دریافت را انجام دادند.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که در این اردو بازیکنان منتخب خود را در اختیار داشت با تمرکز بالایی روی تمرینات، بازیکنان و عملکرد آنها را زیر نظر داشت تا علاوه بر رفع اشکالات، در افزایش آمادگی آنها هم تلاش کند.
سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، رحمان داودی، امیر غفور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مجتبی یوسفی، پوریا فیاضی و آرش کشاورزی 14 بازیکن حاضر در اردوی اول بودند.
اردوی دوم تیم ملی از روز دوشنبه 19 فروردین ماه آغاز می شود و ملی پوشان روز پنج شنبه را به استراحت می پردازند تا از روز جمعه دور جدید تمرینات تیم ملی را آغاز کنند.
لازم به ذکر است طبق برنامه کادر فنی و به دلیل حضور تیم کاله مازندران در مسابقات جام باشگاههای آسیا، بازیکنان ملی پوش این تیم از روز جمعه 23 فروردین ماه صبح ها با تیم ملی تمرین می کنند و عصر در خدمت تیم کاله هستند تا در تمرینات هر دو تیم حضور داشته باشند. ضمن اینکه قرار است سه بازیکن به نام های مصطفی شریفات، محمدحسین حسن پور و محمدحسن صنوبری به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند.
در اردوی تیم ملی امیر خوش خبر سرپرست، خولیو ولاسکو سرمربی ، حسین معدنی مربی ، احمد مساجدی مترجم، علی پیشیار ماساژور، سیاوش باقری مربی وزنه و سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی حضور داشتند. ضمن اینکه ناصر شهنازی و ایرج مقدم هم از مربیان حاضر در تمرینات تیم ملی بودند.

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: