درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 60226
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:لیگ جهانی 2013, :: 14:28 ::  نويسنده : كيانا       

 

بهترین تیم جهان هم از والیبال ایران دعوت کرد


سلام به همگی

امروز ی خبر خوشحال کننده رو دیدیم و اون هم دعوت فدراسیون والیبال برزیل از تیم ملی ایران برای انجام سه دیدار تدارکاتی بود:

پس از بلغارستان و آرژانتین نوبت به برزیلی ها رسید

پس از اینکه فدراسیون های والیبال بلغارستان و آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و شرکت در تورنمنت دوستانه دعوت به عمل آوردند، فدراسیون والیبال برزیل با ارسال نامه ای از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه رسما دعوت کرد.

 


بدین ترتیب بر اساس برنامه اعلام شده، مردان والیبال ایران پس از شرکت در لیگ جهانی والیبال و پیش از آغاز رقابت های قهرمانی مردان آسیا در امارات، 26مرداد تا 4 شهریور ماه سال جاری (1392) به منظور شرکت در دو تورنمنت دوستانه به آرژانتین سفر می کنند و سپس برای انجام سه دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل در تاریخ های 6، 7و 8 شهریور به این کشور سفر خواهند کرد.

 


شیره ایران

شیره والیبال ایران


 



سلام به همگی

 

امروز علاوه بر دعوت برزیل از ایران برای انجام بازی دوستانه از والیبال عزیز و پرافتخارمون چند تا خبر مهم دیگه داشتیم:

1. آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی در راه لیگ جهانی با بازیکنان اصلی

2. تعهدکتبی چهار بازیکن تیم ملی در خصوص عدم تکرار ناهنجاریهای انضباطی

3. دعوت fivb از دیگر داور ایرانی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی

4. آغاز اردوی تیم ملی والیبال امید ایران زیر نظر پیمان اکبری

 


 آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی درراه لیگ جهانی با بازیکنان اصلی

 

آغاز اردوی تیم ملی والیبال امید ایران زیر نظر پیمان اکبری

 

نخستین تمرین تیم ملی والیبال در سال 1391 صبح امروز چهارشنبه 7 فروردین در سالن فدراسیون برگزار شد.
 بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی با روحیه ای بالا در این تمرین حاضر شدند و برنامه های کادر فنی را با جدیت خاصی دنبال می کردند.
بازیکنان پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی به دو دسته تقسیم شدند. در نیمه اول تمرین بازیکنان پست های پاسور، سرعتی زن و پشت خط زن وزنه زدند و بازیکنان دو پست لیبرو و دریافت کننده به کار با توپ پرداختند و در نیمه دوم تمرین جای خود را عوض کردند.
ولاسکو در تمرین امروز روی دریافت بازیکنان و تطبیق آنها با قوانین جدید فدراسیون بین المللی بود.
 
 
همچنین نخستین تمرین تیم زیر 23 سال نیز ساعت 9 صبح امروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و بازیکنان دعوت شده زیر نظر پیمان اکبری سرمربی تیم ملی زیر 23 تمرین کردند.
 
لازم به ذکر است فرهاد قائمی با اجازه ولاسکو از دهم فروردین به جمع اردو نشینان اضافه خواهد شد.
 
---- ---- ---- ----

* تعهدکتبی چهار بازیکن تیم ملی در خصوص عدم تکرار ناهنجاریهای انضباطی *

صبح امروز چهارشنبه 7 فروردین 92 چهار بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال به دلیل رفتارناشایست در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور در سال 91 با حضور در دفتر محمود افشار دوست دبیرکل فدراسیون والیبال، ضمن تذکر شفاهی و صحبت در خصوص برخی از مسائل مربوطه، از هر چهار بازیکن تعهد کتبی مبنی بر عدم بروز چنین رفتارها و شرکت در تمرینات تیم ملی تا تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و تصمیم گیری در خصوص چگونگی ادامه فعالیت آنها در والیبال؛ گرفته شد.
 
(منبع:فدراسیون والیبال)
---- ---- ---- ----

دعوت fivb از دیگر داور ایرانی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2013
پس از آنکه روز گذشته fivb از حضور محمد شاهمیری به عنوان یکی از داوران حاظر در لیگ جهانی 2013 خبر داده بود امروز نام دیگر داور ایرانی _ ابراهیم فیروزی _ نیز در لیست دعوت شدگان برای قضاوت در این مسابقات قرار گرفت.
 
البته نکته پایانی اینکه در عکسهایی که امروز از تمرین تیم ملی داشتیم حسین معدنی مربی تیم ملی رو مشاهده نکردیم!
 


 
با آرزوی موفقیت برای والیبال ایران در لیگ جهانی 2013


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 14:20 ::  نويسنده : كيانا       

 

سلام به همه

چد روز پیش بود اقایان شاهمیری و فیروزی برای قضاوت در لیگ جهانی معرفی شدند که این افتخاری برای والیبال ایران است.اما امروز یه خبر دیگه هم رسید ک این بار درمورد والیبال ساحلی بود.

فدراسیون جهانی والیبال نادر انصاری و محمدرضا درفش کاویانی را به تور جهانی والیبال ساحلی دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون واللیبال،  دپارتمان ساحلی فدراسیون جهانی والیبال نادر انصاری و محمدرضا درفش کاویانی دو داور بین المللی و کاندید بین المللی والیبال ساحلی کشورمان را به منظور قضاوت در تور جهانی والیبال ساحلی در هندوستان  که از 11  تا 15  سپتامبر(20 تا 24 شهریور 92) با حضور تیم های والیبال ساحلی سراسر دنیا برگزار می شود را انتخاب و دعوت کرد.

واقعا خوش حالیم از این قضیه که داوران ایرانی به لیگ جهانی دعوت شدند و میتوانند در بازی های مهم سوت بزنند.



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : كيانا       

 

اخبار تمرینات نوروزی تیم ملی والیبال

در ادامه مطلب میتونید اخبار تیم ملی والیبال در تمرینات نوروزی و نحوه انتخاب کاپیتان تیم ملی به همراه مصاحبه ای از میر سعید معروف را مشاهده کنید.


 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:واليبال, :: 14:5 ::  نويسنده : كيانا       

 

اولین مرحله اردوی تیم ملی به پایان رسید

 

 

 


اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در سال 92 عصر دیروز جمعه 16 فروردین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در اولین مرحله اردوی تیم ملی والیبال که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد بازیکنان تمرینات دفاع و سیستم های جدید دفاعی را به صورت تئوری و عملی، تمرینات وزنه و دریافت را انجام دادند.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که در این اردو بازیکنان منتخب خود را در اختیار داشت با تمرکز بالایی روی تمرینات، بازیکنان و عملکرد آنها را زیر نظر داشت تا علاوه بر رفع اشکالات، در افزایش آمادگی آنها هم تلاش کند.
سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، رحمان داودی، امیر غفور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مجتبی یوسفی، پوریا فیاضی و آرش کشاورزی 14 بازیکن حاضر در اردوی اول بودند.
اردوی دوم تیم ملی از روز دوشنبه 19 فروردین ماه آغاز می شود و ملی پوشان روز پنج شنبه را به استراحت می پردازند تا از روز جمعه دور جدید تمرینات تیم ملی را آغاز کنند.
لازم به ذکر است طبق برنامه کادر فنی و به دلیل حضور تیم کاله مازندران در مسابقات جام باشگاههای آسیا، بازیکنان ملی پوش این تیم از روز جمعه 23 فروردین ماه صبح ها با تیم ملی تمرین می کنند و عصر در خدمت تیم کاله هستند تا در تمرینات هر دو تیم حضور داشته باشند. ضمن اینکه قرار است سه بازیکن به نام های مصطفی شریفات، محمدحسین حسن پور و محمدحسن صنوبری به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند.
در اردوی تیم ملی امیر خوش خبر سرپرست، خولیو ولاسکو سرمربی ، حسین معدنی مربی ، احمد مساجدی مترجم، علی پیشیار ماساژور، سیاوش باقری مربی وزنه و سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی حضور داشتند. ضمن اینکه ناصر شهنازی و ایرج مقدم هم از مربیان حاضر در تمرینات تیم ملی بودند.

 

 


 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:ولاسكو, :: 13:58 ::  نويسنده : كيانا       

 

مصاحبه با سرمربی تیم ملی والیبال ایران

پنجاه و هفت روز مانده به آغاز لیگ جهانی 2013

ولاسکو:

غربی‌ها واقعاً خیلی چیز‌ها را در مورد فرهنگ ایران نمی‌دانند و ذهنیت درستی ندارند

/

این پایان کار نادی نیست؛ باید ببینیم در لیگ جهانی چه اتفاقی می‌افتد و ممکن است پس از آن باز هم نادی را در تیم ملی ببینیم و ممکن است دیگر وی به تیم ملی بازنگردد.

ادامه مطلب يادت نره
خولیو ولاسکو برخلاف اکثر مواقع در مواجه با یک خبرنگار آرام بود و اخم نمی‌کرد؛پیرمرد آرژانتینی والیبال ایران صبح را خوب آغاز کرده و خوش اخلاق بود. در راهروی فدراسیون به هر اتاقی که می‌رسید در می‌زد، وارد می‌شد و به زبان فارسی می‌گفت «سلام، صبح‌بخیر»



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : كيانا       



پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:j-, :: 11:59 ::  نويسنده : كيانا       

ولاسکو آمد، تمرینات از فردا آغاز می شود 2


ولاسکو آمد، تمرینات از فردا آغاز می شود 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : كيانا       

 

پلیومتریک

هر مربی والیبال از این تمرینات استفاده کرده و هر والیبالیستی این تمرینات را انجام داده. بله ، پلیومتریک ها (Plyometric) یا تمرینات پرش. پلیومتریک ها دقیقا چه هستند؟ کجا و کی باید این تمرینات را انجام داد؟ حد آنها چقدر است و از کجا به بعد بیش از حد و افراطی بحساب می آیند؟ اینها مسائل مهمی هستند که باید قبل از طراحی یک برنامه پرشی درست و حسابی آنها را درک کرد. با خواندن این مطلب اطلاعات کاملی درباره ی این تمرینات بدست می آورید و می توانید برنامه صحیح تری برای انجام این تمرینات طرح ریزی کنید.

این روش تمرین در دهه 1960 توسط دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی ابداع شد. هدف این بود که قدرت پرش ورزشکاران روسی بیشتر شود. به تدریج این تکنیک در بین تمام کشورها رواج پیدا کرد، چون ثابت شد این روش در اکثر ورزش هایی که نیازمند دویدن سریع و پرش هستند بسیار مؤثر است.

پلیومتریک ها تمریناتی هستند که عضلات را قادر می سازند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حداکثر توان دست یابند.انجام این تمرینات به شما قدرت فوق العاده ای می دهد و به شما کمک می کند تا پرش عمودی خود را که یکی از مهمترین ویژگی های یک والیبالیست است را افزایش دهید. این تمرینات می تواند سرعت و عکس العمل شما را در والیبال بسیار افزایش دهد و می تواند حتی پرش شما را تا 40-50 اینچ و حتی تا 60 اینچ (100-150 سانتی متر ) افزایش دهد!

تمرین های پلیومتریک در یک مدت کوتاه زمانی نیروی زیادی را از سیستم عصبی و عضلانی شما می گیرد ، همچنین فشار زیادی را به مفاصل شما وارد می کند ، اگر این تمرینات خارج از برنامه ریزی صحیح و دقیق انجام گیرد ممکن آسیب های سختی را بر روی مفاصل و عضلات شما ایجاد کند. هرچند که بعد از این که این تمرینات را انجام دادید تاثیر فوق العاده آن بر روی بدنتان شما را به وجد می آورد و خستگی این تمرینات را فراموش خواهید کرد.

نمونه ای از پرش های پلیومتریک پرش های عمودی پشت سر هم و پرش های موسوم به box depth (عمق خرک) می باشند که هر دو آنها برای والیبالیست ها آشنا می باشند. در هر دوی این تمرینات بدن نسبت به زمین عکس العمل نشان می دهد. در هردو تمرین ورزشکار روی زمین فرود می آید و بلافاصله دوباره بالا می پرد. هنگامی که پاها به زمین می خورند بدن (به ویژه عضلات پا) مجبور می شوند که وزن شخص را جذب کنند. این نیرو که باعث جذب وزن بدن می شود در واقع انرژی است که می توان از آن بهره برد. این انرژی برای مدت یک هزارم ثانیه ذخیره می شود و سپس هنگامی که عضلات شل می شوند تلف می شوند و از بین می روند. کلید کار، بهره بردن از این انرژی با حاکثر سرعت ممکن برای دوباره بلند شدن از زمین است. و این همان کاری است که تمرینات عمودی پشت سر هم و پرش های box depth بدن را برای آن آماده می کنند. اما در هر حال ، این به تنهایی کافی نیست که صرفا بدانیم تمرینات پلیومتریک می توانند برای پرش مفید باشند. شما باید این را هم بدانید که چرا و چگونه این تمرینات را باید انجام بدهید.



چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : كيانا       

سرویس

بازیکن در حال زدن سرویس
  • سرویس عملی است که به منظور وارد کردن توپ در بازی به کار می‌رود.

در هنگام سرویس زدن باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. هنگام ضربه زدن به توپ (سرویس)حتما باید توپ را به اندازه کافی و به دور از هر دودست پرتاب کرد و با یک دست به توپ ضربه زده شود.
  2. هنگام سرویس زدن نباید پاها را روی خط و یا درون زمین خودی قرار داد و باید از خط فاصله داشته باشد.
  3. توپ حتماً باید از تور عبور کرده و درون زمین حریف پرتاب شود (قبلا اگر هنگام سرویس زدن توپ به تور برخورد می‌کرد خطا محسوب می‌شد ولی در حال حاضر خطایی محسوب نمی‌شود).