درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 60173
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : كيانا       

 

رییس فدراسیون والیبال به دعوت فدارسیون جهانی برای حضور در نشست هماهنگی کمیته لیگ جهانی سال 2013 راهی "لوزان"  سوییس خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هماهنگی کمیته لیگ جهانی والیبال در سال 2013 ، اول سپتامبر (11 آذرماه) در مقر فدراسیون جهانی والیبال در سوییس برگزار می شود و فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از "محمدرضا داورزنی" رییس فدراسیون والیبال ایران دعوت کرده است تا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران که به لیگ جهانی والیبال راه یافته ، در این جلسه شرکت کند.

لازم به ذکر است تیم ملی والیبال ایران با شکست تیم های مصر و ژاپن در چهار دیدار، موفق به کسب جواز حضور در این رقابتها شده است که یکی از موفقیت های مهم ورزش ایران در سال جاری محسوب می شود.


 


پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : كيانا       

 

مسابقات والیبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان با شگاههای کشور از 26 تا 30 آبانماه در ارومیه و بندر عباس برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال،  بر اساس اعلام سازمان لیگ این رقابت ها از 26 ماه جاری در شهرستان ارومیه و بندرعباس برگزار می شود که شرایط شرکت و برگزاری این مسابقات به قرار زیر است:

1. ورود تیمها به محل مسابقات عصرروزپنجشنبه 25/8/91 می باشد .
2. تعدادبازیکنان هرتیم (12 بازیکن + یک سرمربی + یک مربی + یک سرپرست ودرصورت داشتن وسیله نقلیه یک راننده)
3. تیمهای شرکت کننده می بایستی مبلغ 000/000/25 ریال جهت مشارکت درامربرگزاری مسابقات دربدوورود به میزبان پرداخت نمایند .
4. هزینه تغذیه ، ایاب وذهاب ، اسکان تیمها درطول برگزاری مسابقات به عهده میزبان می باشد .
5. چنانچه تیمهای شرکت کننده تمایلی ندارندازمحل اسکان ، تغذیه وایاب وذهاب میزبان استفاده نمایند می توانند خود راساً اقدام نموده وفقط مبلغ 000/000/5 ریال جهت هزینه کادراجرایی داوران محلی واجاره سالن ازآنها دریافت خواهد شد .
6. مسابقات مرحله مقدماتی باشرکت 6 تیم ودریک گروه 6 تیمی به صورت دوره ای برگزاروازهرگروه سه تیم به مرحله نهایی صعود خواهند نمود .

7. بازیکنان هرتیم می بایستی متولد 11/10/73 به بالا باشند وتیمهای شرکت کننده می بایست ازتاریخ 20/8/91 لغایت 23/8/91 به سازمان لیگ جهت صدورکارت مراجعه نمایند . درغیراینصورت هیچگونه کارتی درسازمان لیگ ومحل مسابقات صادر نخواهد شد .
8. جهت صدورکارت بازیکنان قرارداد4 نسخه ای فدراسیون والیبال : 5 قطعه عکس جدید بازیکنان ، اصل وکپی کارت ملی ، اصل وکپی شناسنامه ، گواهی تحصیلی عکسدارمعتبرمربوط به سال تحصیلی 92-91 می بایستی به سازمان لیگ ارائه نمایند . جهت کادرفنی 2قطعه عکس جدید ، اصل وکپی کارت مربیگری ارائه شود .
9. طبق بند 8-15 آئین نامه سازمان لیگ شرکت درمسابقات نوجوانان الزامی است وباشگاههایی که درمسابقات شرکت نکنند علاوه برمبلغ 100/000/000 ریال معادل ده میلیون تومان جریمه وبرای هررده دوامتیازازتیم بزرگسالان کسرخواهدشد .

10. تیمهای شرکت کننده درمرحله مقدماتی گروه یک عبارتند از : نوین کشاورز تهران، پیکان تهران ، پیشگامان کویریزد ، کاله مازندران ، آلومینیوم المهدی بندرعباس ، باریج اسانس کاشان.


11. تیمهای شرکت کننده درمرحله مقدماتی گروه دو عبارتند از : سایپا البرز ، متین ورامین ، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز ، بازرگانی جواهری گنبد ، موسسه مالی اعتباری میزان مشهد.

 


 



پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : كيانا       

 

فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بخشی از پروژه فعالیت های پایانی سال مروری بر مسابقات مهم برگزار شده در بازی های المپیک لندن انداخته است. سال 2012 که یکی از پرکارترین سالهای فعالیت والیبال بود روزهای مهمی را پشت سر گذاشت؛ لیگ جهانی، مسابقات جام جهانی و بازیهای المپیک که هر کدام از حساسیت و شرایط خاصی برخوردار بودند حالا توجه مسئولان سایت فدراسیون جهانی را به خود جلب کرده تا در روزهای پایانی سال به مرور آنها بپردازد. اما لندن به عنوان میزبان بازیهای المپیک نه تنها به خوبی از پس برگزاری مسابقات والیبال برآمد بلکه مسئولان FIVB را متوجه علاقمندی دور از انتظار تماشاگران به والیبال ساحلی کرد. در این گزارش آمده است:
«با اینکه والیبال ساحلی در بازی های المپیک لندن نظر بسیاری از رسانه ها را به طور ویژه به خود جلب کرد بخش سالنی این رشته ورزشی چندان مورد اقبال قرار نگرفت. والیبال ساحلی در لندن بسیار محبوب تر از والیبال سالنی است.
سخن از شگفتی ها دشوار است. تیم هایی بودند که از همان ابتدای امر مشخص بود – چه از مراحل پایانی و چه در طول مسابقه - که مدال آورند. با اینکه گفته می شود در بازی های مهیج المپیک "فریاد های بی وقفه" کلیشه ای بیش نیست، اما در المپیک انتظارش می رود.»
اما فینال این بازیها چه در بخش زنان و چه در بخش مردان بیشترین توجه را داشته اما اتفاق باورنکردنی در بخش زنان همچنان مورد بحث است، در بخشی از این مطلب نویسنده اینگونه نوشته: «هر دو فینال مبهوت کننده بود. روس ها در حالیکه دو ست از برزیل عقب افتاده بودند برای پیروزی می جنگیدند. چیزی که اولین بار در المپیک اتفاق می افتاد. زنان برزیل نیز در تلاش بودند با وجود شکست در برابر چین در ست اول نهایتا با پیروزی در برابر امریکا مدال طلای دیگری را برای برزیل به ارمغان بیاورند. ایتالیا نیز با غلبه بر بلغارستان و گرفتن مدال برنز آنها را از رسیدن به دومین  مدال خود در المپیک ناکام گذاشت. و همچنین  تیم والیبال بانوان ژاپن نیز پس از عبور از چین در یک چهارم نهایی و کره در رده بندی توانست اولین مدال المپیک را در این رشته پس از 28 سال کسب کند. تا بازی فینال، یا دقیق تر بگوییم تا ست دوم بازی فینال والیبال زنان، روی مدال طلا نام امریکا حک شده بود.  Hugh McCutcheon  که والیبال مردان امریکا را در المپیک پکن به مدال طلا رسانده بود از وقتی که به عنوان مربی به این تیم آمد تیمش را طوری هدایت کرد که قبل از رسیدن به المپیک در مسابقات گراند پریکس برای سومین سال پیاپی قهرمان شدند و تیم برزیل را نیز برای سومین بار در مدل نقره متوقف ساختند. اما زی روبرتو  همیشه اعتراف کرده که بازیکنانش در پیروزی و شکست خود مغلوب احساسات هستند. در حالیکه امریکایی ها فوق العاده بودند برزیلی ها مهار نشدنی بودند. وقتی ست آخر با نتیجه خارق العاده 25-11 به اتمام رسید هیچ کس جز زی ربرتو آن را پیش بینی نمی کرد. در سیستم امتیازدهی جدید برزیل تا کنون هیچگاه این اندازه امتیاز از دست نداده بود. آنها در برابر 13500 تماشاچی با تمام وجود و احساس خود بازی کردند و سه ست بعدی را با نتایج 25-17 ، 25-20 و 25-17 از آن خود کردند.
فابیانا اولیویرا لیبروی برزیل می گوید: "من فکر می کنم نیرویی که ما داشتیم و به یکدیگر انتقال دادیم ما را به نتیجه ای رساند که لیاقتش را داشتیم". درباره این عواطف جای هیچ حرفی نیست. ما این را دوست داریم و چه در زمین و چه در بیرون زمین همین گونه زندگی می کنیم. دوم شدن هیچ وقت ما را راضی نمی کند.»
در این بین مدال آوری آسیایی ها هم مهم به نظر می رسد: «سرانجام آرزوی ژاپن برای دستیابی به مدال المپیک به وقوع پیوست البته به کمک دو سائوری تیم ژاپن؛ سائوری کیمورا و سائوری ساکودا. آنها در پیروزی دلیرانه 3 بر صفر ژاپن در برابر کره(25-22،26-24،25-21) بسیار موثر بودند. یئون کونگ فوق ستاره تیم کره توانست در این بازی 22 امتیاز برای کره به دست آورد اما نهایتاً این ساکودا بود که با 23 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن در این بازی لقب گرفت.»

اما نمایش قدرتمندانه و ستاره وار بازیکنان روسی در فینال به عنوان مهمترین خاطره فینال المپیک 2012 اینگونه به چشم آمده که در ادامه مطلب آمده است: «اگر مردان روسیه و برزیل شکست می خوردند باز هم در فینال والیبال زنان امیدی برایشان باقی بود. برزیل دو سوم راه را تا پیروزی پشت سر گذاشته بود تا به یک پیروزی جاودانه دیگر در المپیک برسد و دومین مدال والیبال را توسط زنان به دست آورد. اما روسیه به خود آمد و با امتیازات 19-25، 20-25، 29-27، 25-22 و 15-9 پیروزی را از آن خود کرد. در واقع برزیل به پیروزی نزدیک تر بود. آنها دوبار در ست سوم به امتیاز آخر رسیدند اما نتوانستد بازی را تمام کنند و این روسیه بود که به فشار خود ادامه می داد و برزیل دیگر جوابی نداشت.
دیمیتری موزرسکی برنده اصلی روسیه بود. او باید در ست سوم نقشه ولادیمیر آلکنو را برای برگرداندن بازی اجرا می کرد که نهایتا با یک رکورد فوق العاده در المپیک توانست 31 امتیاز برای روسیه به دست آورد و تیمش را به اولین مدال طلای المپیک از سال 1980 برساند. روسها تنها در دو المپیک 1992 و1996 از دست یابی به مدال بازماندند و 4 مدال طلای المپیک رادر کارنامه والیبال خود دارند. در سالهای ناراحتی برزیل وقتی زیادتر شد که جیبا کاپیتان الهام بخش این تیم اعلام بازنشستگی کرد. هرچند، انتخاب موریلو اندرز به عنوان MVP مسابقات کمی از این ناراحتی هاکاست.»


در انتهای این مطلب دلنگرانی مسئولان FIVB در نهایت به چشم می خورد و آن المپیک بعدی است: «اما اکنون آن ها چشم به جاده المپیک 2016 ریو دو ژانیرودوخته اند که با شور و هیجانات مخصوص به خود همرا خواهد بود. و البته مسابقات جام جهانی FIVB در سال 2014 نیز فرصت خوب دیگری برای آنها خواهد بود. اما مطلب قابل توجه این است که میزبان مسابقات به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا در برابر دیدگان تماشاچیان مشتاق خود چه نمایشی از خود نشان خواهد داد! در سه دوره اخیر مسابقات المپیک والیبال مردان المپیک توانستند یک مدال طلا (2004) و دو نقره کسب کنند. در حالیکه والیبال زنان برزیل پیش از پیروزی در برابرامریکا در دو المپیک پکن و لندن، تنها توانسته بود در المپیک آتن به مقام چهارم دست پیدا کند. زی روبرتو با حضور دوباره خود در والیبال برزیل، می خواهد این بار تیم والیبال بانوان برزیل را به سومین مدال طلای پیاپی خود در بازی های المپیک برساند. اگر برزیل بتواند به هر دو مدال والیبال زنان و مردان در المپیک ریو دست یابد، اولین کشوری است که توانسته به مدال طلای والیبال زنان و مردان همزمان در یک المپیک پس از سالهای 1968 تا 1980 روسیه دست یابد.»



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : كيانا       

 

فدراسیون جهانی والیبال فرمول مسابقات جهانی زیر 19 و 21 سال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال زیر 19 سال جهان از 6 تا 16 تیرماه به میزبانی مکزیک و هفدهمین دوره مسابقات والیبال زیر 21 سال جهان هم از 31 مرداد تا 10 شهریور به میزبانی ترکیه انجام می شود.




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : كيانا       
پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : كيانا       
پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:30 ::  نويسنده : كيانا       

 

12 تیم حاضر در رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از روز 30 فروردین ماه وارد ایران می شوند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از روز یکشنبه 1 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود و تیم های آسیایی برای حضور در این رقابتها از جمعه به تهران می آیند.

ادامه ي مطلب يادتون نره



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:تصاوير, :: 14:59 ::  نويسنده : كيانا       

 

به نقل از فدراسیون:


به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن

 تعطیلات نوروزی با روحیه ای بالا در این تمرین حاضر شدند و برنامه های کادر فنی را

 با جدیت خاصی دنبال می کردند.
بازیکنان پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی به دو دسته تقسیم شدند. در

 نیمه اول تمرین بازیکنان پست های پاسور، سرعتی زن و پشت خط زن وزنه زدند و بازیکنان دو پست لیبرو و دریافت کننده
به کار با توپ پرداختند و در نیمه دوم

تمرین جای خود را عوض کردند.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



آفررررررررررین خوب گوش کنین چی میگه..

آغاز تمرینات تیم ملی والیبال عکس 1



باررررررررریک
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 11



واااااااای شماچقدرررر زحمت میکشی...

آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 21
 
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 9

آخییییییییی آقا پیمااااان
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 14

 

چه توجهههههههی
آغاز
تمرینات تیم ملی والیبال عکس 19


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:ابران, :: 14:48 ::  نويسنده : كيانا       

 


حالا بریم سراغ کاله..........

 

 

 

پس قهرمانی در ایران؛ کاله به دنبال قهرمانی در آسیا

تیم والیبال کاله مازندران که به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی باشگاههای مردان آسیا شرکت می کند، از عصر چهارشنبه تمرینات خود را در تهران و در سالن 12 هزار نفری آزادی پیگیری می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، قهرمان لیگ برتر ایران در سال 91 نماینده مازندران است که برای دومین سال پیاپی بعد از قهرمانی در لیگ برتر ایران در مسابقات باشگاههای آُسیا حضور می یابد. این تیم در اولین تجربه آسیایی خود به مقام سوم رسید تا در جمع مدال آوران باشگاههای آسیایی قرار بگیرد.
در این بین این تیم با قدرت نمایی که در رقابت های لیگ برتر و به خصوص بازیهای پلی آف داشت اطمینان خاطر بالایی را نصیب جامعه والیبال کرد تا در چهاردهمین دوره این مسابقات که به میزبانی کشورمان برگزار می شود به سکوی برتر دست یابد. بهروز عطایی سرمربی این تیم که سالها برای رسیدن به قهرمانی، در این تیم مازندرانی تلاش کرده دومین میدان آسیایی را برای قهرمانی کاله مساعد می بیند و به همین دلیل بازیکنانش را برای رسیدن این جایگاه آماده می کند.
بازیکنان این تیم بعد از پایان لیگ، با استراحتی کوتاه از 7 فروردین ماه اردوی آماده سازی خود را برپا کردند تا در غیاب بازیکنان ملی پوش خود تمرینات را برگزار کنند. آنها در اردوی اول خود تمرینات آمادگی جسمانی، تکنیک های فردی، دریافت و سرویس را بیش از سایر تمرینات در دستور کار قرار دادند تا با اضافه شدن ملی پوشان خود در تهران، تمرینات تیمی و تاکتیک های خود را مرور کنند. البته اگرچه نبود بازیکنانی همچون زرینی، قرا، موسوی، محمودی، قائمی و غلامی(یه تیم ملیه انا) در تمرینات کار مربیان این تیم را سخت کرده اما مسئولان این تیم با همکاری با فدراسیون و برای موفقیت تیم ملی هرگونه همکاری را انجام دادند و طبق برنامه قرار است این بازیکنان که در اردوی تیم ملی حضور دارند از روز جمعه 22 فروردین ماه به تیم کاله ملحق شوند و به همراه تیم باشگاهی خود برای رقابتهای باشگاههای آسیا آماده شوند.
اما شهرام محمودی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم کاله در لیگ برتر بود به دلیل مصدومیت کهنه ای که از مسابقات لیگ برتر دارد، در حال مداوا در اردوی تیم ملی می باشد و نمی تواند تیم کاله را در رقابت های باشگاه های آسیا همراهی کند.(چه بد) این بازیکن پشت خط زن که نبودش کادر مربیان کاله را دچار نگرانی کرد باید مدتی را به درمان مصدومیتش بپردازد و به همین دلیل عطایی سرمربی این تیم مهدی بازارگرد از پیکان تهران را جایگزین این بازیکن کرد تا نبود محمودی به تیم مازندرانی ضربه نزند. اما تیم کاله علاوه بر بازارگرد، از دو بازیکن کمکی دیگر هم در این مسابقات بهره می برد؛ محمدی نژاد از تیم پیکان و سجادی از تیم شهرداری تبریز که برای پر کردن خلا این تیم و برای موفقیت در رقابتهای پیش رو به همراه تیم کاله تمرین می کنند.
به این ترتیب عبادی پور، موسوی عراقی، محمدی نژاد، رنجبر، نریمان نژاد، پتکوویچ، زرینی، قائمی، سجادی، جعفری، غلامی، علیزاده، بازارگرد و قرا ، 14 بازیکن تیم کاله در رقابت های باشگاه های مردان آسیا هستند.
در این بین برگزاری این مسابقات با حضور 14 تیم حساسیت خاصی به این مسابقات داده است چراکه پیش از این این رقابت ها با حضور 8 تیم برگزار می شد اما با توجه به میزبانی ایران، 14 تیم در این مسابقات حضور پیدا می کنند(اینم شانس ایرانه!!!!!) همین موضوع کار تیم ها را برای رسیدن به جام قهرمانی سخت تر می کند و به این ترتیب نماینده کشورمان هم در این مسابقات باید برای بالا بردن جام قهرمانی و نگاه داشتن آن در ایران تلاش بسیاری کند. نماینده کشورمان در دور مقدماتی در گروه A با تیم های امارات، چین تایپه و کویت همگروه است و به نظر می رسد این تیم در دور مقدماتی مسابقات کار چندان سختی را در پیش نخواهد داشت.
تیم والیبال کاله از عصر چهارشنبه 21 فروردین ماه در تهران تمرینات خود را آغاز می کند و تا زمان شروع مسابقات باشگاه های آسیا در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به تمرین می پردازد.
رقابتهای قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 1 تا 9 اریبهشت ماه در تهران برگزار می شود. تیم پیکان تهران با کسب 10 عنوان از جمله 7 قهرمانی در این مسابقات پرافتخارترین تیم والیبال آسیا محسوب می شود، ضمن اینکه تیم های صنام و سایپا سایر تیم های ایرانی حاضر در این مسابقات بودند.
گروه بندی تیم ها به قرار زیر است:
گروه A: کویت ، امارات، چین تایپه و ایران (کاله مازندران)
گروه B: عراق، قطر و ازبکستان
گروه C: لبنان، هند و چین
گروه D: عمان، قزاقستان، مالدیو و ژاپن

 


 

 


 

 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:ابران, :: 14:32 ::  نويسنده : كيانا       

سلام دوستان.

 

 

سه تغییر در لیگ جهانی


سه تغییر در برنامه و فرمول برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2013 به وجود آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال FIVB؛ تیم ملی پرتغال جایگزین تیم ملی مصر در گروه C لیگ جهانی والیبال شد و در پایان مرحله مقدماتی ( بین قاره ای) لیگ جهانی که قرار بود از هجده تیم شرکت کننده هشت تیم به مرحله نهایی صعود کنند، شش تیم به این مرحله صعود خواهند کرد. به این ترتیب که دو تیم برتر گروه های A و B و تیم برتر گروه C  به همراه آرژانتین میزبان مرحله نهایی، در این مرحله با هم رقابت خواهند کرد.
همچنین بر اساس تصمیم فدراسیون جهانی و موافقت فدراسیون های والیبال ایران و آلمان با توجه به اینکه مرحله نهایی در کشور آرژانتین برگزار می شود، به علت  بعد مسافت ایران و آرژانتین؛ دیدار تیم های ایران و آلمان که قرار بود 21 و 23 تیرماه برگزار شود، 21 و 22 تیرماه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

خب تغییرات تقریبا به ضرر تیم ملی ایرانه چون فقط دو تیم صعود میکنند ولی یادمون باشه ما برا اولین باره میخوایم در این مسابقات شرکت کنیم و فقط برای کسب تجربه و بازی های زیبا در لیگ جهانی حضور خواهیم داشت و خوش حالیم که به جای مصر پرتغال در لیگ جهانی حضور خواهد داشت.

یه خبر دیگه هم در رابطه با لیگ جهانی اینکه

ایران در لیگ جهانی داور هم دارد


فدراسیون جهانی والیبال محمد شاهمیری را  برای قضاوت در لیگ جهانی دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به لیگ جهانی، فدراسیون جهانی والیبال طی نامه ای از محمد شاهمیری تنها داور FIVB  کشورمان به منظور قضاوت در لیگ جهانی 2013 والیبال دعوت کرد.

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/1130187d-d98b-4759-a2ca-1b08d4c7bffa/IMG_737720copy.jpg